keskiviikkona, kesäkuuta 8

Kipeitä koipia ja haikeita jäähyväisiä

Joo-o, alkuviikon tyhjennys ei ole ihan sujunut suunnitelmien mukaan (hiilarit liian korkealla ja liian vähän liikuntaa), mutta ei se mitään. Suunnitelmat ovat menneet kohtalaisen solmuun sprintti-intoni vuoksi; etureidet eivät kärsi treeniä vieläkään. Jo monta päivää olen ollut menossa salille treenaamaan jalat. Vielä en ole siihen kyennyt. Tänä aamuna sentään kevyen lenkin onnistuin heittämään ennen duuneja. Tiistai on selvästi aamulenkkipäivä ;) Aamuherätykset vähenevät ja siinä samalla stressi kasvaa. Tai yrittää kasvaa. Olen pitänyt homman kuitenkin kasassa selittelemällä itselleni, ettei stressistä ole mitään hyötyä. Pystyn silti tekemään vain yhden asian kerrallaan ja se, mikä ei tule tehdyksi, jääköön tekemättä. Katsotaan kuinka kauan tämä tarina uppoaa ;). Hiukan jo paniikkia iski pintaan kun asiakas tänään tiedusteli, että olenko hengissä kun tarjouslaskelmia ei ala kuulumaan. Nyt on laskelmat kuitenkin tehty ja siirretty pomon pöydälle. Ovat ainakin poissa silmistä.. Mä olen tänään nähnyt monta ystävää ja kuullut muutamista. Sai jälleen kerran muistamaan kuinka tärkeitä tyypit mulle tavallaan ovat itsekeskeisyydestäni ja epäsosiaalisuudestani huolimatta. Ikävää oli kuulla erään mulle tärkeimmän tyypin poistuvan maasta koko keskikesäksi. Kyllähän mä tämän tiesin, mutta lähtöpäivän kuuleminen sai mielen matalaksi. Ja bodytreenin vaisuksi... :( ----- Have a nice time in your home country, Big Boy, and try to enjoy your stay over there. As you know, you mean so much to me and I`m gonna miss you soooooo badly. Let me hear from you, wanna know that everything is okay with you. And I promise to take good care and keep my eye tight on your "babe". She`s going to be in good hands, waiting for you to come back, just like I do. Take care and keep your muscles working! ;) Stay BIG, Boy!