torstaina, kesäkuuta 2

Tyrannosaurus Rex?

Tänään jo parempi päivä :). Aamu alkoi kivasti ja heti helpotti kun sain taas yhden ison ja ikävän työjutun paremmalle mallille. Välillä tosin mietin, jotta olenko sukua Tyrannosaurus Rexille. Jos työkavereilta kysytään, niin todennäköisesti ;). Omasta mielestäni olen tosin kohdellut heitäkin puhtaan valkoisin silkkihansikkain. Myös salilla olen tätä kysymystä joutunut toisinaan pohtimaan. Jos kysyn kaverilta, jotta voinko tehdä välissä, niin yhtäkkiä kellään ei enää olekaan sarjat kesken ko. laitteessa. Tänään sain monta asiaa ihan vaan itselleni; pari penkkiä, kympin käsipainot, kuljetuslaatikon... Osaa jopa tyrkytettiin ennen kuin ehdin suutani avata. Osaa en edes tarvinnut, heh. Ja dieetti etenee! Väärään suuntaan. Mutta parempi sekin kuin tämä! OMG! That`s sooooooo GROSS, että pahaa tekee ja oikeasti oksettaa...

4 Viestiä:

Klo 6/03/2005 10:44:00 ap., Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Kuka siinä kuvassa oli? Huh.

-Minna

 
Klo 6/03/2005 02:25:00 ip., Blogger Hermis kirjoitti...

Kummassa? ;D

 
Klo 6/03/2005 05:05:00 ip., Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Apua, toi kuvahan on ihan vitsi (mulla ei nakynyt kuin 1 kuva, hermis)! Siis jopa niin koominen, etta epailen, etta sita on kasitelty. Miten joku VOI olla noin kamalan nakoinen :-)

t. Puntari

 
Klo 6/03/2005 08:16:00 ip., Blogger Hermis kirjoitti...

Kuvassa siis Seiskan vkon tähtityttö Kati Tuovinen.

Ja niin, siinä toisessa kuvassahan olin mä (=Tyrannosaurus Rex) ;)

 

Lähetä kommentti

<< Pääsivulle