keskiviikkona, joulukuuta 8

I am the Greatest!

Klikkaa Ässä isommaksi!Mä olen ässien ÄSSÄ, aivan PÄÄLLIKKÖ! Uuden megamyllyn asennuksen myötä mm. monitoimitulostin lakkasi toimimasta. Olen päivitellyt asiaa nyt monta päivää. Olen kokeillut kaikkea mitä ikinä mieleen on juolahtanut. Olen soittanut kaikkiin mahdollisiin teknisiin tukinumeroihin, joita vaan olen voinut ikinä jostain keksiä. Olen kahlannut läpi jokaisen vähänkin atksta jyvällä olevan hemmon puhelinmuistiostani. Olen asentanut ammattilaisten neuvosta miljoona ajuria ja muuta filettä, mutta kun ei toimi, niin ei toimi ja pinnaa kiristää entisestään. Mä EN ole mikään atk-tyyppi ja mulla EI ole hajuakaan näistä releistä, mutta pakon alla oppii monta uutta asiaa. Nämä vehkeet ovat työssäni aivan välttämättömiä ja niiden toimimattomuus on hankaloittanut työasioita entisestään. Halu saattaa systeemit toimintakuntoon oli kova, vaikka jo monta kertaa turhautuneisuudessani löin hanskat tiskiin ja heitin mielessäni joka ikisen elektronisen kojeen ikkunasta hankeen. Kuvitteelliseen sellaiseen ;) Ilta meni pitkälti opiskellessa ja yritys/erehdys -metodista oppia ottaessa. Tuntien työ ja päivien hammasten kiristely palkittiin; homma toimii taas ja olo on kuin voittajalla! Josko tänä yönä unikin tulisi helpommin :). Menenpä kokeilemaan...