perjantaina, toukokuuta 7

Joulu on taas, joulu on...

Uuuh, olen ollut ilmeisesti niin kiltti, että oikein hävettää. Mistäkö tietää olleensa kiltti? No lahjoista tietenkin! Olen viime viikkoina saanut niin monta hienoa ja mieleistä lahjaa, että en voi kuin pyöritellä ihmeissäni silmiä päässä. Ensin sain tietysti tämän ihanan auton, johon olen aivan lovelove. En ole varmasti koskaan omistanut menopeliä, joka tuntuu ja näyttää näin itseltäni. Ja uskokaa pois, että muutaman pelin olen todellakin ehtinyt jo omistaa ja sitäkin useampaan tutustua. Olemme erottamattomat ja nautimme suunnattomasti toistemme seurasta. No okei, mä nautin. No sitten... eilen sain uuden kännyn. Siitä en oikein osaa vielä sanoa mitään, koska latauksen jälkeen se on ollut toiminnassa vasta alle puoli vuorokautta ja elämme siis mielenkiintoista tutustumisvaihetta. Noin tunti sitten sain elämäni ensimmäisen mp3-soittimen. Ei varmasti tarvitse mainitakaan, että siitä olen täysin ulalla. Olen kyllä sellaisen perään haikaillut, mutta en oikeastaan ole tiennyt mistä koko vempeleessä on kyse. Enkä tiedä vieläkään. Epeli on edelleen latauksessa ja ohjekirja sisälsi ihan liikaa kuivia juttuja, jotta olisin jaksanut kahlata sen lävitse. Käytäntö opettaa eli eiköhän tuonkin salat jotenkin räpläämällä aukene. Jooh, ihan kun ois joulu keskellä kesää (sisällä tällä hetkellä tuskaiset 28 astetta lämmintä)! Mitäs kehorintamalle... Ei kai kauheasti mitään uutta. Treeni kulkee mukavasti edelleen, eikä dieetillä pysymisen suhteenkaan ole ollut ongelmaa. Tosin musta tuntuu, että vaikka paino on pudonnut jonkin verran sitten lähtöpisteen niin läski ei ole hävinnyt minnekään, vaan on ainoastaan muuttanut olomuotoaan sellaiseksi ällölöysäksi tavaraksi, joka roikkuu ikävästi joka puolella. Ja tietysti tästä johtuen olkapäät ja hauikset näyttävät suht siedettäviltä kun ylimääräinen on valahtanut alaspäin. Liittyisiköhän tämäkin roikkuminen jotenkin ikään? Todennäköisesti.