sunnuntaina, syyskuuta 3

Gorillaraivoa

Aaaaarrrrrggghhhh!!! Mua kyllä vituttaa nyt IHAN kaikki!!! Treeni sentään meni tässä apinan- vai pitäisikö sanoa gorillanraivossa hyvin. Vain hermovamma oli itseni ohella kiukkuisempi kuin pitkiin aikoihin. Mistäköhän se kertoo...? Noh, mä tiedän kyllä, mutta jätän tällä kertaa tämän samaisen asian jankkaamisen sikseen. Ja sitten niitä elämää suuremman vitutuksen aiheita, olkaapa hyvät.

  • viikonloppu on ohitse ja sunnuntaita on tuttuun tapaan vietetty minuuttiaikataulua noudattaen, vielä on yksi työasia hoitamatta, vaikka nukkumaan jo tekisi mieli
  • katin roikale oli oksentanut poissa ollessani pöydälle
  • jos eilen näytin gorillalta, niin tänään näytän gorillalta, jolla on mammutin jalat, perse ja keskivartalo... uujee...
  • Hermiksestä ei sitten tule treeni- eli pumppikuvia, koska meidän salilla kaikki on niin saatanan vaikeeta
  • salituttu oli katsellut vanhoja kuviani ja kertoi kuinka älyttömän hyvässä kunnossa olen joskus ollut. Siis What The Fuck?! Mun mielestä mä olen elämäni parhaassa kunnossa NYT, mutta siitä ei tietenkään voinut sanoa. Okei, ehkä lihaa on hiukan vähemmän kuin joskus keskiajalla otetuissa kuvissa, mutta kokonaisuus on huomattavasti tasapainoisempi. Ja parempi ;)
  • vituttaa oma hölösuu, joka innostuksissaan kertoilee uteluihin ummet ja lammet, ja alkaa vasta jälkeenpäin miettiä, että mitä helvettiä mun elämä ja mun suunnitelmat kenellekään idiootille kuuluu, kun tarkoituksena on viime kädessä käyttää tietoja vain ja ainoastaan mielipahan tuottamiseen. Koska mä oikein opin?!
  • PT, joka utelee mun treeni- ja ravintoasioita voidakseen soveltaa niitä mitä ilmeisimmin kisoihin tähtäävään valmennettavaansa. Ja taas minä innostunut ääliö kerron ensin kaiken ja mietin vasta sitten. Mielelläni neuvon ihmisiä, mutta veetuttaa, että joku muu käärii fyrkat käyttämällä multa ihan ilmaiseksi saamaansa infoa. Stna! Joo joo, oma moka, I know I know, mutta voihan sitä veitsen terää vielä vähän kääntää.
  • miljoona henkilökohtaista asiaa, jotka varmasti kiinnostaisivat kaikkia paaaaaljon enemmän kuin tylsät treenikuviot, mutta jotka eivät vain kuulu tänne. Heh, vähänkö oon ilkee!!! Mutta joo, tämä oli vaan muistutus siitä, että mulla ihan oikeesti on myös muuta kuin treenielämää. Hyvän ystäväni kanssa niitä tänään puhelimessa laskettiin ja tulokseksi taidettiin saada 4-6 elämää + ne pari muuta. Vai mitenkäs se nyt menikään keltamusta Ampiainen...? ;D (insider, sorppa ;))

Jos mulla olisi valta, voima ja kunnia, niin hävittäisin taas vaihteeksi kaikki ihmiset maan päältä. Onneksi ei ole. Jossain vaiheessa saattaisin kuitenkin tuntea oloni yksinäiseksi ja tulla katumapäälle eikä koskaan voi olla varma riittävätkö voimat enää entisen palauttamiseen. Mutta ilkeät, kateelliset, laiskat, selittelevät, pahansuovat, loukkaavat ja selän takan kieroilevat tyypit saavat multa kyllä vapaaliput hevon helvetttiin. Ugh!!! Olen puhunut. Enkä aio edes pyytää sanojani anteeksi. Ehkä teen sen huomenna.

Ja sitten alkavan viikon liikuntaplania vielä ennen niitä työasioita.

  • Su aamu: Saliaero 2 tuntia
  • Su ilta: Hauikset, ojentajat
  • Ma ilta: Rinta, olkapäät
  • Ti ilta: Aero
  • Ke aamu: Aero ???
  • Ke ilta: Jalat (takareisipainotteinen)
  • To ilta: Selkä, trapsit (päivällä ENMG)
  • Pe aamu: Aero ???
  • La: Vapaa