sunnuntaina, toukokuuta 8

Olen imarreltu

Wow! Enpä ole pitkiin aikoihin (jos koskaan) törmännyt näin imartelevaan linkkaukseen! :) Transvigor (a blog for fans of strong, muscular women) mainitsee Hermeliinin blogilistauksessaan kuvauksella "A blog belonging to a Finnish female bodybuilder who may be named Hermis". Wow! Kuulostaa hyvälle, vaikka ei ihan koko totuus olekaan ;). Äitienpäivän iltakahveelta olen palannut taas aivan järkyttävän vatsakivun saattelemana. Sen siitä saa kun lappaa jätskikakkua ja pari mansikkaa naamaansa. Olisi sittenkin pitänyt jatkaa paastolinjalla. Onhan tässä jo tänään syötykin edellisessä postauksessa mainitsemieni ohella palautusjuoma tämän kahveetarjonnan lisäksi. Sairasta, I know, mutta nyt mä olen ihan oikeasti sairas. Ja kyllä isä, jos joku tyttärensä tuntee! Heh! Isukki oli kuullut huhuja mun valmistamasta äitienpäiväkakusta ja kommentoi siihen että: "Sen kakun minäkin haluan nähdä, jonka Hermis on tehnyt!" Joooooh.. Musta se oli oikein hieno ja hyvä kakku. Suklaista jätskiä ja tuoretta mansikkaa sopivassa suhteessa, kauniisti katettuna. Iskä uhkui tyytyväisyyttä: "Mitä minä sanoin!"