keskiviikkona, maaliskuuta 2

Hammaslääkärissä

Kävin tänään hammaslääkärissä. Istuin tuolissa puolisen tuntia. Sinä aikana purin hammaslääkärineitiä kolme kertaa sormeen. Miten niin mulla on aggressioita hammaslääkäreitä kohtaan?! Niin no, veihän ne multa kolme viikkoa sitten kokonaisen poskihampaan!!!

2 Viestiä:

Klo 3/09/2005 12:34:00 ip., Blogger Lape kirjoitti...

Mun (uusi)hammaslääkäri tökki mua sillä ikävällä piikillä, joten olin alta kahen minuutin valmis jo lähtemään :S Hirveä kokemus ja kaksi valtettavasti vielä jäljellä... että olis muokin oikeesti tehny mieli purasta eukkoo sormeen!
Vielä ei hampaita revitä mutta paikat lähtee iteksii alta kahden vuoden...??

 
Klo 3/09/2005 09:37:00 ip., Blogger Hermis kirjoitti...

Sama vika. Myös mulla uusitaan nyt paikkoja oikein urakalla kun kuulemma ovat reunoilta irti ja päästävät peikkoja alle. Tässähän täytyy kohta alkaa vaatimaan vanhoja kunnon amalgaameja takaisin! ;) Eipä ole koskaan ollut irtoamisongelmaa näiden kanssa, vaikka muutoin eivät kovin viehättäviä olekaan ja myrkyllisiksikin väittävät. Eniten harmittaa maksaa useaan kertaan näitä samoja hampaita ja tunnetusti hampaiden hoidattaminen yksityisellä ei ole ihan halpaa lystiä vaikka Kelan korvausta kuinka mainostetaan *mad*

 

Lähetä kommentti

<< Pääsivulle