perjantaina, joulukuuta 31

Voihan tauti!

Päivän duunit pulkassa ja vaihdettu jo tässä vaiheessa vapaalle. Fiiliksen pitäisi kai olla katossa mutta se ei vaan ole. Mä olen sekä henkisesti että fyysisesti niiiin väsynyt tähän sairastamiseen! Tämä tauti vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu... Tänään iski jo ahdistus siitä, että ehkä mä en enää tulekaan terveeksi. Oon ollut jo niin kauan kipeenä, etten oikeastaan edes muista millainen olo on terveenä. Räkää riittää ja lima lentää... *huoh*. Ei edelleenkään mitään mahdollisuuksia lähteä liikkumaan, ei edes kävelylenkille. Mä olen ihan umpitukossa! Joooh... ajatus oli käydä tänään uuden nettisivuston kimppuun, mutta eipä taida energia siihen tällä hetkellä riittää. Väsyttää... Olin ajatellut opiskella uuden systeemin, joka olisi mahdollistanut interaktiivisemman sivuston, mutta nyt ei taida jaksut eikä varat riittää. Systeemi vaatisi myös "web hosting" -paketin päivityksen monipuolisempaan ja kallimpaan vaihtoehtoon. Täytynee lähteä tylsästi liikkeelle ja katsoa miltä homma tuntuu, ja päivittää sivusto sitten äkillisen rahatulvan osuessa hienompaan ;) Taidanpa tankata ja suunnata sen jälkeen nokosille!